W sieci operuje wiele marketplace, które stanowią żyzny grunt dla pozyskiwania nowych klientów i rozszerzania zasięgów swojego sklepu. E-przedsiębiorcy, którzy korzystają z serwisów takich jak Allegro, z pewnością doskonale zdają sobie sprawę z szerokich perspektyw zapewnianych przez dodatkowe kanały sprzedaży, ale również i wyzwań, jakie wiążą się z prowadzeniem na nich działalności.
Pierwsze kroki po założeniu konta na Allegro nie są szczególnie wymagające – pierwszą aukcję można wystawić wkrótce po rejestracji. Problemy zaczynają się wtedy, kiedy sklep rozwija się, a nowych obowiązków przybywa ze wzrastającą intensywnością. Efektywna obsługa zamówień oraz zarządzanie sklepem może wymagać w takiej sytuacji zastosowania specjalnych narzędzi, które pozwolą zaoszczędzić czas i uniknąć konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników.
W jaki sposób ErpBox może pomóc w sprzedaży na Allegro?
System ErpBox to nowoczesne narzędzie do zarządzania sklepem internetowym, oferujące szereg rozwiązań niezbędnych do utrzymania dynamicznego tempa rozwoju swojej własnej działalności w branży e-commerce. Na szczególną uwagę zasługuje tu menedżer sprzedaży Allegro, który stanowi doskonałą odpowiedź na potrzeby sprzedawców, którzy korzystają z tego marketplace. Nowoczesne i intuicyjne funkcje tego menedżera przekładają się na znaczną oszczędność czasu oraz wygodniejsza obsługę sprzedaży – najważniejszymi z nich są:
- wbudowany zestaw parametrów do automatycznego uzupełniania pól podstawowych podczas tworzenia nowych ofert,
- dostęp do szerokiego zakresu zdjęć przykładowych w ramach bazy produktów,
- samodzielne wykonywanie własnych szablonów aukcji,
- możliwość tworzenia standardowego opisu dla nowych aukcji,
- łatwe wystawiania oraz edycja aukcji z nowym opisem,
- przejrzyste filtrowanie według różnych wartości (aukcje, ceny, ilości),
- możliwość wyszukiwania aukcji według zamieszczonej w opisie frazy,
- szybka aktualizacja stanu magazynowego,
- wygodne kopiowanie aukcji na inne konto Allegro,
- wyświetlanie informacji o ofertach wymagających interwencji,
- obsługa cenników dostawy ustawionych w Allegro,
- hurtowe włączanie, wyłączenie, usuwanie i wystawianie ofert (również w formie wielowariantowej).
Możliwości zapewnianych przez menedżer sprzedaży Allegro jest o wiele więcej, a sam system ErpBox jest nieustannie rozwijany i wzbogacany o zupełnie nowe funkcje. Korzystając z tego programu, można z łatwością nadążyć za obecnymi trendami w świecie e-commerce i skutecznie pozyskiwać klientów nawet na tak konkurencyjnym rynku, jak platforma Allegro.
Czy menedżer sprzedaży Allegro jest opłacalny dla sprzedawcy?
Nie ulega wątpliwości, że system ErpBox oraz dostępny w jego ramach menedżer sprzedaży Allegro to rozwiązania na miarę współczesnego e-sprzedawcy. Każdy może jednak ocenić ich przydatność na własną rękę – i to bez zbędnych zobowiązań! Wystarczy założyć darmowe konto ErpBox, a bezpłatny, 3-tygodniowy okres próbny pozwoli samodzielnie przetestować wszystkie możliwości, jakie zapewnia ten program.
Artykuł sponsorowany